1 April- Vem ska man då luras med?

Gomorron :)

Sitter på jobbet ännu en dag aldeles för tidigt, måste ju dricka en kanna kaffe innan jag kan börja jobba och uppsala borna verkar inte dricka kaffe, dom kommer antingen 3 min i 7 eller 10 över.. Hmm?
Tur att jag e här och vaktar 1½ timme innan jag börjar , haha.

Ok en liten snabb check.

Har ju börjat om denna blogg typ 3-4 gånger men jag tänkte jag skulle prova igen, kan va bra att skriva av sig nu. Har precis "flyttat" till Uppsala 2 veckor tillbaka, och bor inneboende hos en kompis så jag letar lägenhet.
Jobbar på 2 jätte mysiga äldreboenden, Har precis börjat på mitt älskade gym igen och denna gång blev det SATS och det är perfekt gym för mej, jag älskar detta ställa så mycke!
Kom ner hit för att börja spela paintball med sugardaddy/sugarbabes, och för hoppningsvis bli kvar här och få ro i kroppen så jag kan och vill stanna i sverige.

Så jag kommer skriva om, träning på gymet, paintballen, hur jag letar lägenhet och
startar upp mitt nya liv i uppsala.

Ha en jätte bra dag allihopa.
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0