2 fläckfria dagar :) woot woot.

Hej hej.

Idag har vart lite tuffare än igår, ångesten och tomheten smög sig på men jag besegrade den för första gången på väldigt länge så jag känner mej facktiskt stolt över det.
Blev inte massa träning idag men iaf

* 75 min morron promenad
* 30 min kvälls promenad
* 30 min jogging

Och det är ju bättre än ingenting iaf.

Och maten då.

1. 2 ägg, proteinshake
2. 1 äpple, mandlar
3. Fläskfile och grönsaker
4. Kesella med björnbär
5. Omelette med grönsaker
6. Melon och mandlar

Så maten har också gått bra idag.
Jag har känslan av att jag äter för mycket, känner mig ganska svullen men ändå lite småhungrig efter måltiderna.
Men det märks när det är vägdag.
Vill gärna försöka få in en bra rutin och livsstil utan att väga maten så ifall jag inte gått ner nästa vecka då drar jag in lite på mängderna annars fortsätter jag som jag gör nu :)



Gonatt och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0