Ännu en dag avklarad :)

Så där ja, ännu en dag avklarad.

1. Kesella med melon
2. 1 äpple och mandlar
3. Omellete med grönsaker
4. fläskfile med grönsaker
5. 1 äpple, plommon och mandlar.
6. Mandlar och 1 plommon

Kanske inte super bra, men helt ok dag :) .

Fick ju lixom en lite ångest attack typ idag.
Mådde inte så super duper bra, pallrade mej ut på en promenix (40miin) och iväg till gymmet.
Men jag hann fälla några tårar och känslan att ja ville springa därifrån följde mej en bra stund
innan jag för första gången trottsade den. Det är stort för mej, jag har alldrig besegrat den känslan
den har alltid vunnit över mej, och blivit bedövad med mat och godis och chips.

Men idag minsann gjorde jag det.



Tack för allt stöd jag har fått idag :) det betyder så mycket.
Sov gott nu allihopa så hörs vi imorgon.
Gonatt och sov gott kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0