Gokväll :)

Ojoj va jag har legat i idag.
Tvättat, bäddat rent, rensat kyl och skafferi, städat.
Och även skött min kost fläckfritt :D .


Så idag blev det
1 morgonpromenad-50 min
1 kvällspromenad-50 min
1 steppass
1 styrkepass. 

Och maten
1.proteinshake, 2 ägg
2.1 äpple, lite mandlar
3.kycklinggryta med sallad
4.kesella med björnbär
5.1äpple
6.omelette med grönsaker

D känns helt ok idag. Har klarat av dagen utan lidande men första dagen brukar väl va lätt d e nu dom närmsta dagarna det blir tufft när abstinensen efter socker kickar in. Då är det tur att jag har er.

Mätte mej ju idag med.
H arm- 30.5
Under byst- 82
Midja- 86.5
Rumpa- 104
H lår- 57.5
Över knä- 46
Bilringen :P haha - 91.5
vikt 66.7

Nu blire te och boken :) mysa i sängen.
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0