Mår som man förtjänar.

Gomorron .

Idag mår man som man förtjänar. Sockerbaksmälla. Och den är inte att leka med, det är den värsta i mitt tycke.
Ja föll i går efter 4 dagars jätte kämpande.
Jobbade 7.30-22 och den där kakan stod och skrek på mej hela dagen.
Jag trottsade den gång på gång och kände mej så nöjd.
Men den hängde efter mej som en stalker i bakhuvuded när jag cyklade runt till mina brukare.

och vid 21.30 kom jag in helt slut efter dagen jobb, hungrig för ja fick stressa i mej middagen vid fel tid
och där stod den ock Glänste med sin gloria.

Så jag dök på den, tog en bit och en till och en till och en till, (men smala så i slutändan blev d kanske bara 1 kakbit) Men inte bra ändå. plus att kexchokladen ja fick av en av mina brukare låg så fint där och väntade i min väska på detta svaka lilla ögonblick, så den kom med den med.

Ja så kan det gå. Man känner sig verkligen pissig dagen efter, skäms typ.
Men nu ska vi inte dra ner oss i träsket och bli deppig. ALLT mitt slit är inte förjäves.
Detta är bara en liten fart grop, hur skulle livet se ut om vägen va spikrak??

Näe nu sitter jag och intar kaffet och sen blire gymmet och ut i solen resten av dagen tills jag ska träffa kompisarna och fira kvalborg. :)

Ha en jätte bra dag.

Kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0