Nu får det FAN va nog med excuses!!

Ursäckter på ursäckter..

Många godis och chips påsar efter varann..

Stoppar och trular i allt i munnen.. är helt manisk!!
Jordnötssmör, sirap you name it!

Men nu får det FAN va nog på daltandet!!
Om 20 dagar kommer min stora idol och paintball ikon till sverige och då ska jag fan va i bättre form.
Jag ska va så lätt och smidig att jag bara flyger fram på planen!!







Så imorgon börjar jag min lediga dag med att slänga in en tvättmaskin och traska iväg på min morgon promenad.
Sen blire
Stor rensning av kylen och skafferiet!

* Sen ska här mätas kropp.
* Ta kropps bilder.
* Lägga upp ett kost schema.
* Boka in träningspass

Nu jävlar!!! Nu e ja trött på att sitta och tycka synd om mej själv när jag rår för det själv.
Fan njut av livet!!!

Puss och gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0