Gomorron..

.... Hej :) .

Ja då sitter jag här igen och sörplar kaffe och funderar över allt från himmel till jord.
Att man bara inte kan släppa allt och vadra zombie style istället.



Tyckte d va en lite rolig bild.
Så jag ska prova med det.

Har lite små grejjer som bara legat och inte blitt gjort på jätte jätte länge så jag tänkte ta tag i dessa idag.
Man mår ju så mycket bättre om man tar tag i saker, så det är dagens mål!

Alltså när jag börjar leta Musik och bloggar blir jag aldeles manisk :P haha
d är så himmla kul att hitta en blogg som man bara älskar från första sekund, nånstans man känner igen sig eller får den där extra kicken att göra det man själv drömt eller drömmer om!

Jag satte igår en tidsspärr vid datorn nu på morronen.
2 koppar kaffe sen ska jag ut och avklara min morron promenad.
Så jag har en kvar att sörpla och leta bloggar med, hihi.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0