Närmare 1 år senare..

Hahahaha.....

Ja vad ska man säga, jag misslyckades igen :P .
Nästan ett år sedan jag startade denna och jag fick till ett helt inlägg, Imponerande.

Så vad har då hänt sedan 1 April då allt startade.

Jag jobbar kvar på samma äldreboende men antagligen bara till den 19 februari då
jag nog kommer få börja söka mej något annat, det har vart ett sju helvete på jobbet, krig rent
utsagt, bittra gammla kärringar som bara mår bra över andra människors lidande, men men det
gör inget jag har mentalt förberett mej på att sluta, och vem vill vara kvar på ett ställe där man
ändå mår piss dåligt. Så det blir bra en ny start, och jag är återigen fri som en fågel.

Jag flyttade och bodde inneboende hos en tjej i 4 månader tror jag, en ricktig galning.
Men mot all odds fick jag en egen lägenhet dock 4rok så jag har nu själv 2 jätte gulliga inneboenden hos mej.

Paintballen har frodats, lag träningar 3 dagar i veckan, deltog i 6 svenska tävlingar under sommaren 2011 och
en dansk tävling. Hann byta lag. Har kämpat med laget och lagkamraterna, lyckades få en kärring mot
strömmen i mitt lag och alla har kämpat för att hålla modet uppe pg utav henne.
Men nu är även det ett avslutat kapitel, Nu blire ljusare tider. Tyvär har någon pajjat våran hall så vi har ingenstans att träna som det ser ut nu och det är trisst när säsongen närmar sig med stormsteg.
Men det löser sig också :) .

Formen är inte på topp men jag har pendlar upp och ner sedan april och jusst nu ligger jag på 67kg så
det är helt ok att jobba med, har fått en styrke svacka nu och försöker köra mycket pass istället :) .

Så det är såhär det ligger till just nu.
Så nu blire att tagga peppa och kämpa för alla mål och jag hoppas att jag har alla erat stöd.
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0